Την Τετάρτη 10 Απριλίου η επίσημη έναρξη εξόφλησης των τηλεπικοινωνιακών τελών WIND από τον ΣΕΠΠΠ - Σήμερα 4 - 7 το απόγευμα η αναβάθμιση του λογισμικού είσπραξης.
Τρίτη, 09 Απριλίου 2013 09:34
Σε συνεργασία με τη WIND και κατόπιν της επιτυχούς ολοκλήρωσης όλων των τελικών ρυθμίσεων και επαφών για την έναρξη των συναλλαγών σε πραγματικό περιβάλλον, η αυριανή ημέρα ήτοι ηΤετάρτη 10 Απριλίου, ορίστηκε ως η ημερομηνία κατά την οποία εισάγεται για πρώτη φορά στα πρακτορεία ΟΠΑΠ η είσπραξη λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας.
Ήδη 200 περίπου Μέλη του ΣΕΠΠΠ είναι καθόλα έτοιμα για την παροχή της νέας υπηρεσίας στα καταστήματά τους με τη διαδικασία και τις διασφαλίσεις που εγγυάται ο ΣΕΠΠΠ, ενώ ημέρα με την ημέρα όλο και περισσότερα Μέλη εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για ένταξη στο δίκτυο εξυπηρέτησης.
Η απαραίτητη αναβάθμιση του προγράμματος είσπραξης των Μελών, καθώς και του κεντρικού διαχειριστικού συστήματος των υπηρεσιών του ΣΕΠΠΠ, ώστε αυτά να ανταποκρίνονται στους συμφωνημένους με τη WIND όρους διεξαγωγής της δραστηριότητας, θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τρίτη από τις 4 έως τις 7 το απόγευμα, διάστημα με λιγότερο φόρτο εργασίας στα πρακτορεία, με σκοπό να μην υπάρξει πρόβλημα στη ροή των υφιστάμενων υπηρεσιών και να περιοριστεί κατά το δυνατόν η καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση του κοινού.
Η διαδικασία αναβάθμισης συνεπάγεται ότι για το παραπάνω διάστημα των τριών ωρών (4-7), το σύστημα θα παραμείνει κλειστό και δεν θα πραγματοποιούνται καθόλου συναλλαγές.
Τα Μέλη θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:
- Το αργότερο στις 4 θα πρέπει να έχετε αποσυνδεθεί (log out) και να έχετε κλείσει το πρόγραμμά σας.
- Στις 7 θα μπορείτε να το ανοίξετε ξανά για να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε τη νέα έκδοση του προγράμματος, η οποία είναι η 2.0.4.1.
Αρχικά θα εμφανισθεί στην οθόνη σας ένα παράθυρο όπως το παρακάτω παράδειγμα, το οποίο σας ενημερώνει ότι βρέθηκε νέα έκδοση και στο οποίο θα πατήσετε «ΟΚ».
Ακολούθως θα εμφανισθεί το παρακάτω παράθυρο, στο οποίο ερωτάσθε εάν επιθυμείτε να γίνει αυτόματη επανεκκίνηση του προγράμματος, ώστε να εγκατασταθεί επιτυχώς η νέα έκδοση. Εδώ κάνετε κλικ στο «Yes»
Αμέσως μετά το πρόγραμμα θα ανοίξει κανονικά και θα πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία σας (log in) για να συνδεθείτε. Η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε και οι τρέχουσες συναλλαγές σας μπορούν να συνεχιστούν κανονικά.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή βοήθεια στην ανωτέρω διαδικασία, παρακαλείσθε να απευθύνεστε στην Τεχνική Υποστήριξη του ΣΕΠΠΠ μέσω τηλεφώνου στο 210 2800400 ή μέσω email στο sepppsupport@innocom.gr και contact@seppp.gr, με την επισήμανση για κατανόηση στην όποια ενδεχομένως αναμονή που δικαιολογημένα προβλέπεται αυτές τις ημέρες.
Στην αρχική οθόνη σας θα εμφανίζεται πλέον και η επιλογή WIND, η οποία θα ενεργοποιηθεί σε κάθε Μέλος ξεχωριστά την Τετάρτη το πρωί κατ’ εντολή του ΣΕΠΠΠ, αναλόγως με το αν πληρούνται ή εκκρεμούν ακόμα ορισμένες προϋποθέσεις συμμετοχής. Υπενθυμίζεται ότι αυτές είναι συνοπτικά οι κάτωθι:
- Υπογραφή της αντίστοιχης σύμβασης μεταξύ του ΣΕΠΠΠ και του Μέλους.
- Κατάθεση της χρηματικής εγγύησης των εκατό ευρώ στον ατομικό λογαριασμό όψεως του Μέλους στην Εθνική Τράπεζα, ήτοι σε αυτόν που υφίσταται το ενεργό όριό του υπερανάληψης ή/και τα δεσμευμένα μετρητά του, που διαμορφώνουν το πλαφόν των εισπράξεών του αποκλειστικά για λογαριασμό του ΣΕΠΠΠ.
Αν και θα ακολουθήσουν αναλυτικότερες οδηγίες/διευκρινίσεις για την είσπραξη των λογαριασμώνWIND, παρακαλούμε να δώσετε καταρχάς προσοχή στα κάτωθι:
- Για τη διεκπεραίωση της συναλλαγής WIND, θα γίνεται επιλογή στην αρχική οθόνη του πεδίου WIND. Θα εμφανίζονται δύο πεδία, το πρώτο για την ανάγνωση του 17ψήφιουbarcode (βρίσκεται στο πλαϊνό μέρος του εντύπου του λογαριασμού) και το δεύτερο για την καταχώρηση του ποσού που επιθυμεί να πληρώσει ο πελάτης (το συμπληρώνετε εσείς).
- Η εξόφληση συμφωνήθηκε να πραγματοποιείται όπως ακριβώς στα καταστήματα της WIND, ήτοι ο πελάτης μπορεί να πληρώσει ή το σύνολο του λογαριασμού ή μέρος της οφειλής ή ενδεχομένως και παραπάνω από την αξία του λογαριασμού, ακόμα και να πληρώσει ένα ποσό το πρωί και να επιστρέψει το απόγευμα για πληρωμή και του υπολοίπου. Όλες οι περιπτώσεις είναι έγκυρες και για όλες τις συναλλαγές εκδίδεται προς τον πελάτη κανονικά η απόδειξη με το ακριβές ποσό της πληρωμής του. Επίσης, δεν υφίσταται περιορισμός σχετικά με την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού.
- Διάφορα είδη συνδέσεων γνωστά στα Μέλη ως συμβόλαια Q ή Tellas υπάγονται στην εμπορική επωνυμία και το σήμα της WIND. Οι λογαριασμοί αυτοί εξοφλούνται κανονικά από τον ΣΕΠΠΠ.
- Οι υποχρεωτικές ημέρες κατάθεσης των εισπράξεων για τους λογαριασμούς κινητής/σταθερής τηλεφωνίας και internet της WIND είναι η Τρίτη (για ό,τι εισπράχθηκε την Παρασκευή/Σαββατοκύριακο/Δευτέρα) και η Παρασκευή (για ό,τι εισπράχθηκε την Τρίτη/Τετάρτη/Πέμπτη). Τα προς κατάθεση υποχρεωτικά ποσά εμφανίζονται καθημερινά στο πρόγραμμα.
- Επιπροσθέτως, τα Μέλη θα μπορούν να καταθέτουν τις εισπράξεις τους καιοποιαδήποτε άλλη ημέρα, με σκοπό να μην κλειδώνει το πρόγραμμα λόγω εξάντλησης του ορίου συναλλαγών. Οι καταθέσεις αυτές λειτουργούν ως προκαταβολές και συνυπολογίζονται (αφαιρούνται) από τις εκκαθαρίσεις της Τρίτης και της Παρασκευής, όπως ακριβώς ισχύει και σήμερα.
- Η κατάθεση των εισπράξεων WIND θα πραγματοποιείται στον τραπεζικό λογαριασμό του ΣΕΠΠΠ με αριθμό 103/480123-77, με το ονοματεπώνυμο και τον εννεαψήφιο κωδικό του Μέλους για πιστοποίηση της συναλλαγής.
- Διατηρείται το υφιστάμενο καθεστώς διαχωρισμού των ποσών από τα Μέλη στο πρόγραμμά τους, όπου πλέον θα εμφανίζεται και το πεδίο WIND προς συμπλήρωση. Για την αποφυγή προβλημάτων είναι σημαντικό ο διαχωρισμός να γίνεται την ίδια ημέρα και το συντομότερο δυνατόν μετά την ενημέρωση του προγράμματος από τον ΣΕΠΠΠ.
- Δεν αλλάζει ο υφιστάμενος τρόπος είσπραξης και κατάθεσης των λογαριασμών ΔΕΗ, ΟΤΕ και ΕΥΑΘ.
- Τυχόν αιτήματα για ακύρωση συναλλαγών πρέπει να υποβάλλονται την ίδια ημέρα(αφορά όλες τις υπηρεσίες) και να αποστέλλονται μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας στο πρόγραμμα (seppp support στο πεδίο χρήσιμα), καθώς τηρείται αρχείο των αιτημάτων για την ασφάλεια των συναλλαγών, αλλά και για την άντληση στατιστικών συμπερασμάτων. Σε κάθε περίπτωση, η επιβεβαίωση του ποσού με τον πελάτη επιβάλλεται να προηγείται της καταχώρησης και της έκδοσης της απόδειξης.
Τέλος, η νέα έκδοση του προγράμματος περιλαμβάνει αρκετές βελτιώσεις, οι οποίες εισήχθηκανσύμφωνα με τις συχνότερες παρατηρήσεις των Μελών για διευκόλυνση της καθημερινής εργασίας τους (λόγου χάρη σύνολο συναλλαγών ανά δραστηριότητα για το διάστημα που επιλέγει το Μέλος, ώστε να συμφωνεί τη μηνιαία αμοιβή του – ευκολότερος τρόπος υπολογισμού των προς κατάθεση ποσών από το προηγούμενο βράδυ), αλλά και σύμφωνα με τις επισημάνσεις των υπηρεσιών του ΣΕΠΠΠ για την καλύτερη, ταχύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση του συστήματος (αυτόματη ανανέωση των σύντομων μηνυμάτων προς τα Μέλη σε επείγουσες περιπτώσεις – περισσότερα δεδομένα για άμεση εξυπηρέτηση των Μελών).
Σε κάθε περίπτωση η αναβάθμιση του περιβάλλοντος εργασίας των Μελών και η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΣΕΠΠΠ τόσο προς τα Μέλη όσο και προς τους πελάτες και τους παρόχους αποτελεί μέλημα και υποχρέωση του ΣΕΠΠΠ. Για το λόγο αυτό παρακαλείσθε για τις επισημάνσεις και τις προτάσεις σας, ώστε να αξιολογηθούν και να τεθούν σε επεξεργασία προς υλοποίηση.