Διευκρινίσεις σχετικά με το πρόγραμμα εξόφλησης

Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011 14:32

 
Το πρόγραμμα εξόφλησης προς το παρόν είναι απενεργοποιημένο. Αυτό σημαίνει ότι αν εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης, θα σας εμφανίσει ένα μήνυμα ότι το όνομα χρήστη είναι λανθασμένο. Όταν το πρόγραμμα ενεργοποιηθεί, θα μπορείτε να συνδέεστε κανονικά και να εξοφλείτε λογαριασμούς.
 
Το μοντέλο θερμικού εκτυπωτή που αναφέρουμε μέσα στις οδηγίες είναι μία πρόταση του ΣΕΠΠΠ, η οποία δεν είναι δεσμευτική. Η συνεργάτιδα εταιρεία τεχνικής υποστήριξης Innocom δεν προτείνει κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο και δεν μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες τεχνικές λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Όποιο Μέλος επιθυμεί να χρησιμοποιεί θερμικό εκτυπωτή για τις αποδείξεις, αναφέρουμε στις οδηγίες ότι το μοντέλο που θα επιλέξει πρέπει να δέχεται πλάτος χαρτιού 80mm (8 εκατοστά).
 
Παρακαλούμε τα Μέλη μας να απευθύνονται στην εταιρεία Innocom μόνο για τεχνικές απορίες, στο τηλέφωνο 2102800400 (η γραμμή είναι διπλή και όταν η μία γραμμή μιλάει φαίνεται ότι η άλλη γραμμή δεν απαντάει στην κλήση σας) ή μέσω e. mail στο sepppsupport@innocom.gr (αναφέροντας τον αριθμό μέλους, το ονοματεπώνυμό σας και περιγράφοντας όσο το δυνατό πιο αναλυτικά το πρόβλημά σας).
 
Για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα (οικονομικά, ημερομηνίες κλπ.) παρακαλείσθε να απευθύνεστε αποκλειστικά στα τηλέφωνα του Συνεταιρισμού (2105239994, 2105231467, 2105231466).
 
Σε επόμενη ανακοίνωση, θα διαβάσετε αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία καταβολής εισπράξεων λογαριασμών στην Εθνική Τράπεζα, αλλά και για διάφορα άλλα διαδικαστικά ζητήματα.